ZWROTY, ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może przesłać pocztą elektroniczną na adres joyboxycompany@gmail.com Klient będący konsumentem oraz klient-
konsument prowadzący działalność gospodarczą, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania
przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów, z wyjątkiem kosztów transportu do Sprzedawcy.Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi produkt wolny od wad.W przypadku zauważonych braków, wad w produkcie lub niezgodności z zamówieniem, prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy na adres
joyboxycompany@gmail.com Klient Konsument prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, będzie miał możliwość skorzystania z prawa odstąpienia od
umowy jako Konsument, wyłącznie w przypadku, gdy nie będzie to dotyczyć bezpośrednio branży, w której specjalizuje się przedsiębiorca, a sam zakup nie ma
charakteru zawodowego. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwrotu produktu oraz
oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności za towar, w
ten sam sposób jaki zostało opłacone.
Dane do zwrotów: Handlosfera.pl, Gutkowo 79a, 11-041 Olsztyn.
Przyjmujemy zwroty wysłane bezpośrednio przez klientów. Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych za pobraniem.
Ewentualne reklamacje rozwiązujemy "od ręki" na podstawie zgłoszenia e-mailem (opis + zdjęcia wady lub paczki, nr testera z naklejki).