PROMOCJE NA ŚWIĘTA! do -30%

Regulaminy

1. Informacje ogólne

  1. Sklep internetowy Joyboxy.pl prowadzony jest przez Maję Durak, osobę fizyczną prowadzącą sprzedaż w ramach działalności niezarejestrowanej.

  2. Kontakt ze sklepem możliwy jest przez e-mail: joyboxycompany@gmail.com.

  3. Sklep zajmuje się sprzedażą kosmetyków naturalnych marki Biono Bloom.

  4. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT, jeśli dotyczy.
  5. Zamówienia realizowane są przez zewnętrznego operatora logistycznego współpracującego ze sklepem. Nie wpływa to na prawa Konsumenta — sprzedawcą pozostaje Joyboxy, który odpowiada za obsługę reklamacji i zwrotów.


2. Składanie zamówień

  1. Zamówienia można składać przez stronę internetową Joyboxy.pl.

  2. Po dodaniu produktów do koszyka i podaniu danych do wysyłki, klient wybiera sposób płatności i zatwierdza zamówienie.

  3. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje potwierdzenie e-mailowe.

  4. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez sklep.


3. Płatności

  1. Sklep korzysta z systemu płatności Autopay, obsługiwanego przez platformę Sky-Shop.

  2. Klient może dokonać płatności za pomocą dostępnych metod (np. szybki przelew, BLIK, karta płatnicza).

  3. Płatność musi zostać dokonana nie później niż w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.


4. Dostawa

  1. Dostawą produktów zajmuje się współpracująca hurtownia, która wysyła zamówienia bezpośrednio do klienta poprzez kuriera Inpost paczkomat.

  2. Czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj od 2 do 4 dni roboczych.

  3. Klient ponosi koszt dostawy zgodny z informacją podaną w trakcie składania zamówienia.



5. Odpowiedzialność

  1. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie wynikające z winy przewoźnika lub hurtowni.

  2. Wszelkie reklamacje dotyczące uszkodzeń w transporcie należy zgłaszać niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki.


6. Ochrona danych osobowych

  1. Dane osobowe klientów wykorzystywane są wyłącznie w celu realizacji zamówienia.

  2. Klient ma prawo wglądu, poprawienia lub usunięcia swoich danych, wysyłając wiadomość na adres joyboxycompany@gmail.com.

  3. Dane klientów nie są udostępniane innym podmiotom, z wyjątkiem hurtowni i operatorów płatności, którzy uczestniczą w realizacji zamówienia.


7. Newsletter

  1. Klient może dobrowolnie zapisać się do newslettera sklepu Joyboxy.pl.

  2. Zapis na newsletter oznacza zgodę na otrzymywanie informacji o nowościach i promocjach.

  3. Klient może w każdej chwili wypisać się z newslettera, klikając odpowiedni link w wiadomości lub pisząc na joyboxycompany@gmail.com.


8. Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.

  2. Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie.

  3. Wersja aktualna regulaminu zawsze jest dostępna na stronie Joyboxy.pl.